Kawan-Kawan Tolong Klik Ne Untuk Saya

Wednesday, August 21, 2013

Berhabuk Sudah.....



Assalamualaikum wbt.. hari ni dah 15 Syawal 1434 Hijrah dah 15 hari kita beraya.. Alhamdulillah masih lagi dapat menghirup udara segar.. syukur pada MU Ya Rabbi Izati kerana memberi aku nikmat kesihatan yang baik.

Rasanya  dah hampir setahun aku tak sentuh blog ne . Tak update , jengguk pun jarang jarang. Kat umah aku ne, line internet sangat la bermasalah.. ngeh ngeh ngeh ;) . Ada la sekali tu aku buat report dekat TM yang internet dan telefon  kat rumah aku x boleh pakai. Tragis nya dari hari aku buat laporan  sehingga di baiki mengambil masa selama sebulan. Mak aihhh jenuh gua tunggu tp yang bagus nya hari hari operator tanya dah leh pakai ke belum wAkaka.. Tension gua nak menjawabnya.. Yang gua x leh tahan nya , bukan nya rosak teruk pon tercabut kabel je.. kah kah kah .

Alhamdulillah minggu ne gua dapat jimat sikit belanja sebab hari hari gua di jemput ke rumah terbuka.. Tak kan korang tak leh badjet lagi. Gua apa lagi ,pantang di ajak terus balun habis habisan hahaha siap tapau lagi. Nasib la badan. Sowie geng gua melalak sikit pepagi ne, sebab gua baru tau yang blog leh je di hapdate pakai phone cabuk gua ne. kah kah kah. Gua apa lagi taip story tak hinggat dunia la jawab nya. 

Semalam gua dapat mesej dari membe gua. member gua cakap nak beli kete baru dah tak boleh buat pinjaman kereta sehingga 9 tahun . Huh lemah semagat gua. Baru gua pelan nak pakai kete  Sky lline, alamaknya mimpi jelah.. ahhhhh .. nek basikal sudah.. opice gua bukannya jauh sagat pun lalalalala... Seingat gua kerajaan memerintah dah janji nak turunkan harga kereta dalam manifesto mereka tapi sekarang harga kereta masih lagi sama. Jawabnya janji tinggal janji. aduhhhhh pelan gua melencong lagi. Takpe gua dah teropong kat Australia, kat sana kereta malaysia jauh lagi murah kat malaysia. Gua cadang nak ajak membe2 kongsi beli kereta kat sana. Murah sikit belanja pos nanti . Leh share share payment untuk kos penghataran wahahaha.

okey lah dah panjang rasanya membebel  first entry untuk tahun 2013 . Insyaallah gua akan rajin rajin kan diri hapdate selalu.. 

salam aidilfitri 1434 hijrah.
tq.


No comments: