Kawan-Kawan Tolong Klik Ne Untuk Saya

Tuesday, November 23, 2010

BeRpUsInG pUsInG..


ASSALAMUALAIKUM..
24/11/2010,Rabu.Alhamdulillah syukur kepadanya deberi nikmat kesihatan yang baik.Aku masih lagi boleh merasi nikmat dunia yang semetara. Cuma aku je masih lalai dengan kewajipan ku kepadanya. Masih banyak yang belum sempurna.Masih banyak yang belum aku lakukan.Yang pastinya iman aku masih longlai tak dapat berdiri teguh seteguh gunung everest . Banyak benda yang perlu aku pelajari. Banyak benda yang perlu aku baiki. InsyaALLAH akan aku cuba sedaya kudrat yang ade meneguhkan lagi iman ku.

Hari ne seperti biasa meneruskan tugasan harian ku seperti hari-hari sebelumnya. Banyak benda yang kena buat di sebabkan de beberapa staf bercuti. Aku keseorangan melayan semua kerenah-kerenah clien. Macam-macam ragam aku jumpe.Kesabaran lah menjadi peneman setia aku. Hari ni kurang sihat sket,kepala aku berpusing-pusing dari pagi lagi sampai ke petang. Sempat gak aku tdo time lunch jap tp terkantoi sampai kul 3. Deringan telefon buat aku tersedar,rupe2nya jam dah kul 3.00pm.Dengan kelam kabut aku masuk ke pejabat . Masa berlalu dengan pantas,jam dah kul 5.00 pm. Masa bekerja sudah tamat.Alhamdulillah semua kerja di permudahkan. Moga-moga hari esok lebih baik dari hari ini. InsyaALLAH...
Wassalam
nazri2010

No comments: