Kawan-Kawan Tolong Klik Ne Untuk Saya

Sunday, November 21, 2010

kEsAkITaN...


21/11/2010,AHAD. Tdo ku di temani alunan bacaan Al-Quran dari laptop, tanpa ku sedari bile aku terlena. Seawal kul 5.00 am ku terjaga dari lena. Aku gagahkan kudrat ku untuk bangkit mengadap yang MAHA ESA untuk mengerjakan segala suruhanNYA.Rasa malas menebal di sanubari bagi memulakan pekerjaan di awal minggu. Aku hanyunkan juga langkah dengan longlai untuk meneruskan pejuangan sebagai seorang penjawat awam. Rasa lemah cukup kuat untuk aku meneruskan hari-hari seterusnya. Seharian di pejabat ku rasekan cam bertahun-tahun lamenya. Aku tidak tau ape yang aku buat,yang pastinye semua pekerjaan aku datangnya dari arahan.Harap-harap tugasan aku tok ari ne selesai dengan baik.. Semoga di permudahkan segala urusan aku YA ALLAH.
wassalam
nazri2010

No comments: