Kawan-Kawan Tolong Klik Ne Untuk Saya

Friday, November 19, 2010

kEtEnAnGaN...


salam......
20/11/2010 SABTU, Masih seperti semalam,tak de apo2 aktiviti nok buat..Perasaan malas nak memulakan perkerjaan di esok ari makin menebal.Aku cuba gagahkan melawan perasaan tu tp masih jugak same.Semalaman aku cube utuk lelapkan mata walau pun seketika.Apakah daya mata lak tak mau tido,abis semua kerja aku buat tak juga tido. Pepagi lagi aku dah bangun. Aku cube mencari satu arah. Arah yang boleh membawa aku suatu ketenangan.Di saat ini hanya ketenangan dan kedamaian saje yang aku perlukan .Sesungguhnya ALLAH saje yang tau bertapa geloranya fikiran aku.Di kala ini doa saje yang menjadi peneman aku. Moga2 ape yang di hajati di makbulkan oleh NYA YANG MAHA PENGASIH DAN MAHA PENYAYANG. AMIN.....
wassalam
nazri 2010

No comments: