Kawan-Kawan Tolong Klik Ne Untuk Saya

Monday, November 22, 2010

k0s0ng....



assalamualaikum...
23/11/2010,Selasa.Hari ini aku kelewatan lagi bangun untuk melaksanakan tanggunjawab aku sebagai hamba Nya. Jam yang aku kunci time nye berfungsi dengan baik tp nafsu mengatasi segala-galanya. Bersyukur Kehadratnye ade jugak hamba ALLAH menelefon di pagi hari membuatkan aku terkejut dan terjaga.Pagi yang kelewatan membuat aku kelam kabut ,menjadikan persiapan diri yang kurang sempurna.Alhamdulillah walaupun lewat,sempat agi sampai sebelum kul 8.00 am.Mekaceh banyak-banyak pada orang yang call di pagi hari.Pagi di pejabat terasa hambar. Fikiran melayan-layan mneyusun jadual tugasan untuk hari ini sambil ditemani perut yang berkeroncong.Fikiran menjadi kosong dek kerana terlalu banyak benda yang hendak di buat.Aku cuba sedaya upaya dengan kudrat yang ade memenuhi kehendak semua .Huh lega jap leh setel tugasan ari ne tok meeting minggu depan. Arap-arap hari mendatang lebih baik dari hari ni.Petang yang damai aku rebahkan diri di dalam bilik.Adoiiii tetiba sakit kepala bergetar-getar. ahhhhhhhhhhhhhh tidak..Aku pohon kepada MU YA ALLAH Kau sembuhkanlah segala penyakit ku YA ALLAH.Huh malam ni aku berjaga lagi.. tdo ku di ganggu sakit kepala lagi..KU rasa berdeyut-denyut.. Otak seakan blur tak tau nk buat ape.. Aku terus makan ubat dan layan sambil golek-golek.Mungkin ini ujian tok menguji kesabaran ku. Nescaya aku tidak larat menanggunnya.
Wassalam
nazri10

No comments: