Kawan-Kawan Tolong Klik Ne Untuk Saya

Wednesday, November 17, 2010

PeKerJaAn BeRmula..



Salam Aidil Adha..
18/11/2010 KHAMIS, Pepagi lagi aku dan plan nak buat kerja yang tertangguh sebelum ne. Aku rase cuti berbaki 2 hari lagi sempat aku setel smua kerja yang aku lum selesaikan.Yang aku blur, kenapalah otak aku masih rase malas yang menebal.. Ohhhhhhh tidak??????. YA ALLAH KAU permudahkan lah urusan aku hari ini. YA ALLAH aku mohon kepada MU YA ALLAH KAU jauhlah aku dari perasaan perasaan kecelaruan ini YA ALLAH. ENGKAULAH MAHA PENGASIH DAN PENYAYANG. AMIN.....Aku kuar gak ari ne tgk site kat kok lanas n kuala krai..Nampaknya kerja berjalan dengan baik. Setelah aku ke alam pekerjaan penjawat awam ne aku jarang-jarang turun site pantau perkembangan kerja.Di waktu cuti je aku ambil peluang meninjau perjalanan kerja-kerja yang sedang berjalan.Harap-harap berjalan dengan lancar tanpa ade masalah.Aku mengharapkan di kala ne semua kerja-kerja tu tak mendatangkan sebarang masalah. Ohhhhhhhhhh tidak , bertambahlah beban otak aku nak trima semua masalah yang ade skang ne.Hari ne jugak aku ke kuala krai makan kenduri.. Di sini aku mengharapkan mendapat cahaya ketenangan walaupun buat seketika je......Ya ALLAH hanya ENGKAU saje tahu segala isi hati ku..Nescaya ENGKAU lah yang berkuasa keatas mahkluk ciptaan MU.Alhamdullillah semua kerja yang di rancang ari ne berjalan dengan baik.. Terima kasih YA ALLAH ENGKAU permudahkan urusan ku.. AMIN
sekian wassalam
nazri 2010

No comments: