Kawan-Kawan Tolong Klik Ne Untuk Saya

Tuesday, December 21, 2010

bINgung!!!!!!!!

Assalamualaikum.
21/12/2010,Selasa. Hujan masih belum henti-henti lagi. Kul 7.00am aku dah gerak ke tempat exam. Fikiran berpusing ligat,entah kemana aku berkhayal.Perasaan berserabut bermain di dalam kepala bercampur rungsing. Harap-harap ezam hari ni aku dapat jawab dengan senang hati.

Exam bermula kul 8.30am dan berakhir kul 7.00pm. Hari ni sangat letih,aku rehat untuk solat zohor dan asar saje. Aku tak sempat nak makan tengah hari di sebabkan kesuntukkan masa. Alhamdullilah usaha aku selama ini berbaloi. Aku dapat siapkan dengan sempurna tanpa ada sebarang masalah. Walaupun penat dan keletihan , aku bersyukur dipermudahkan urusan aku untuk hari ini.Masih berbaki satu hari lagi yang perlu aku hadapi. Esok ialah hari terakhir exam aku. Moga-moga untuk esok hari berjalan dengan lancar tanpa ada sebarang masalah.Walaupun aku dalam kepeningan aku masih dapat memjawab dengan baik. Terima kasih kawan-kawan kerana membantu aku menyiapkan tugasan ini. Budi baik kalian hanya ALLAH saja yang mampu membalasnya.

Disebabkan keletihan yang teramat sangat aku tido awal. Esok pepagi lagi dah nak kena bangun untuk meneruskan hari terakhir exam. Harap-harap hari ni tak kepeningan lagi.. InsyAALLAH..

wassalam
nazrinoh@5.21am

No comments: