Kawan-Kawan Tolong Klik Ne Untuk Saya

Monday, December 13, 2010

Resah..

Assalamualaikum..
13/12/2010, Isnin.Hari ni aku amik cuti satu hari sebab nak setel keje dekat ILP tp masa lak tak mengizinkan dan tak sempat nak siapkan. Hari ni cukup memenatkan, dari kul 9.00 am sampai lah kul 5.30 pm aku bekerja tanpa henti-henti . Skang ni hidup aku dah jadi tak teratur, tak de masa makan, lepak, dan nak baca buku-buku.Hari ne je aku makan nasi time bekpes pagi je pah tu sambung kerja sampai ke petang .. Aku sendiri pun jadi hairan napa la perut aku jadi cam tak lapar je, makan skali sehari pun dah cukup dah. Hari ne tak leh nak cakap bertapa penat dan letih, balik je petang tadi terus tido sampai maghrib.Tak de pe nak di kongsi untuk hari ni. Kepala pun dah tak de idea nak menulis jam pun dah kul 2.00am. Time ne patutnya aku dah nak kena tido tapi mata tak mau tido. Nampak gayanya terpaksa la aku bersekang mata membuat ketja lagi. Harap-harap esok aku tak kelambatan masuk kerja .InsyaALLAh

wassalam.
nazri @ 2.00 am

No comments: