Kawan-Kawan Tolong Klik Ne Untuk Saya

Tuesday, December 28, 2010

kerass..

Assalamualaikum.
28/12/2010, Selasa. Pagi di selubungi kesejukkan. Aku kuatkan hati melawan nafsu malas.Hujan yang tidak henti-henti dari semalam, aku kuatkan diri untuk melunaskan tanggunjawab ku kepada masyarakat.Apakah sebab hari ni aku rasa cam terasing je. Tetiba kepala otak memikirkan yang bukan-bukan. adoiiiiiii.. penat nya. Kenapa lah dalam dunia ni ada manusia yang berhati batu.. Ya Allah Engkau lembutkan lah hati-hati yang keras ini . Agar di permudahkan urusan-urusan aku. Masih ade lagi orang yang sanggup bersikap sedemikian tanpa memikirkan kepentingan orang lain. Tak tau kah dia dengan cara sedemikian menyusahkan hidup orang. Fikir-fikirkan lah. Demi memuaskan hati kite, sanggup menyusahkan oirang lain... wallahuaalam

wassalam
nazri noh

No comments: