Kawan-Kawan Tolong Klik Ne Untuk Saya

Monday, December 27, 2010

KeMaLaSaN..

Assalamualaikum..
27/12/2010. Isnin. Hari ni seperti biasa memulakan pekerjaan di awal pagi dengan menyemak fail-fail yang belum lagi selesai. Tiga hari cuti membuatkan otak aku menjadi beku dan lambat mengakses maklumat.Malas, malas, malas , malas menyerang minda aku. Satu benda pun lum nampak hasil lagi. Entah apa yang aku buat hari ni. Asyik mengelamun je ni. Macam mana nak mula tahun baru ni. Tahun ni pun masih dengan feel lama lagi. Alamak cam ner nak plan azam baru ni yang lama pun lum kasi setel lagi... haihhhhhh. Otak pun dah makin kurang idea. Tak tau nak menulis ape lagi.Kepala lak asyik berpusing je. Pening nye pasal aku tido sampai lupa nak masuk kerja balik nasib baik la tepon tulun kejutkan. Pening pening pening pening pening pening dan pening lagi. Sabar dan tahan jelah.. ermmmmmmmmmmmm.. sampai sini jelah dah tak tau pe dah..
wassalam....
nazrinoh@ 6.30am

No comments: