Kawan-Kawan Tolong Klik Ne Untuk Saya

Saturday, December 11, 2010

Tensiooooonnnnnn....

Assalamualaikum..
11/12/2010, Sabtu. Hari ni aku keluar bekerja dalam kul 11.30 pagi. Dalam perancangan nak buat banyak benda tp masuk je opice terus je hilang semua kerja yang di rancang. Kul 3.00 pm aku wat site visit n sambil hantar barang kat kota bharu je. Dalam kepala otak aku, aku plan nak ke kok lanas tp fikir-fikir rasa macam tak sempat je jadi aku tunda la ke hari lain lak.... hadoiyayayay.. Terbengkalai lagi la kerja aku di time cuti ne...

Setel semua kerja kat site ,Aku ke kb mall membeli laptop n kamera digital untuk kegunaan staf dekat site. Hari ni aku rase tension betol sebab kena marah di sebabkan masalah yang terlalu kecil bagi aku. Esok nye pasal aku kena lagi dah lah semua kerja tu aku dah buat. Tak pasal-pasal kena marah lagi. nasib la kau badan .. adoiiii pening..

Malam ni aku dekat opice lagi menyiapkan semua dokumen dan surat-surat untuk di bawak dalam mesyuarat. Harap-harap esok tak de masalah lagi.Ya Allah permudahkan lah kerja aku esok..

Kul 1.30 pagi aku baru sampai umah, Badan terasa amat letih sagat. Kepala pulak pusing-pusing dan jadi blur. Bila la aku leh hidup selesa tanpa masalah ni ekkk... Mata pulak tak mau tido. Esok pepagi lagi aku mau kerja. Harap-harap aku tak terlewat lagi.. Aku dah tak de idea nak menulis , otak dah jadi beku dengan masalah.ermmmm.......???????

wassalam
n@zri n0h

No comments: