Kawan-Kawan Tolong Klik Ne Untuk Saya

Friday, December 17, 2010

pOhOn di pErmUdaHkan..


Assalamaualaikum.
17/12/2010, Jumaat. Hari ne dah start hujan balik. Hujan dari semalam tak henti-henti lagi. Aku rancang nak keluar ,tp di sebabkan cuaca sejuk dan dingin aku membatalkan hasrat. Hari ni aku dapat rest secukupnya. Dari pagi sampai ke petang kerja aku hanya lah tido dan makan.Baru rasa segar sikit badan sebab dapat rehat yang cukup.

Perancang aku hari ni nak siapkan buku log untuk di hantar esok pagi. Kul 5.00 pm aku ke kota bharu mencuci gamba kerja dan site untuk di masukkan dalam buku log.Hari ni tak de pe2 aktiviti yang nak di lakukan, hanya nak siapkan buku log saje.Harap-harap di permudahkan segala urusan untuk hari ini.

Malam ni aku berhempas pulas menyiapkan lukisan,dokumen dan gamba yang nak di masukkan dalam buku log tu. Ni lah cara kerja last minit,terpaksa bersekang mata untuk nak siapkan.Alhamdulillah walaupun tak sempurna aku dapat siapkan jugak. Syukur kepada mu Ya Ilahi mempermudahkan kerja-kerja aku tanpa ade masalah.. Sekarang waktu tdo.. hohoho

Wassalam
nazri@5.38am

No comments: