Kawan-Kawan Tolong Klik Ne Untuk Saya

Tuesday, December 7, 2010

Tahun barU hijRah bermula.

Assalamualaikum...
7/12/2010,Selasa. Hari ni telah masuk tahun baru hijrah bersamaan 1 muharam 1432 H.Selesai sembahyang subuh aku terus tido balik. SeDar-sedar jam dah kul 11.30 pagi.Hari ne hari cuti aku dapat tido dan rehat sepuas-puasnya. Entah kenapa tiba-tiba hari ni aku rasa macam sunyi dan kosong je. Otak ku jadi lembab dan hilang arah. Semalam aku dah rancang aktiviti yang nak di buat hari ni tapi tetiba je aku jadi blur.Telefon aku dari pagi sampai ke tengah hari asyik berbunyi je. Nape lah hari ni aku jadi malas yang teramat cagat..

Kul 1.30 pm aku paksakan diri keluar tok selesaikan beberapa perkara yang terpaksa di selesaikan hari ne gak. Alhamdullilah syukur kepadanya aku dapat setel satu persatu.Di sebabkan nak hantar esok pagi aku terpaksa bersekang mata samapi kul 12.00 malam di opice menyiapkan work program dan cpm. Kepala aku lak sekejap ok sekejap pusing. Jenuh menahan pusing sebab nak siapkan jugak. Kalau tak kena marah lagi la jawab nye.Pe2 pun aku dapat siapkan jugak. Harap-harap dah tak de masalah lagi pas ne.

Esok pekerjaan seperti biasa tp mata lak tak mau tido skang. Nampak nye lewat lagi la esok masuk kerja. Adoi sampai bile aku nak jadi macam ni. YA ALLAH engkau berikan lah aku kekuatan agar aku dapat meneruskan hari-hari yang mendatang. Amin..

adoiiiiii.. pening-pening!!!!!!!!

wassalam....
nazri......

No comments: