Kawan-Kawan Tolong Klik Ne Untuk Saya

Monday, December 20, 2010

nasib.,

Assalamualaikumm..
20/11/2010, Isnin. Seperti biasa seawal kul 6.oo pagi aku dah siap bersedia untuk berjuang. Hari ni dengan semangat berkobar-kobar aku melangkah turun ke tempat exam. Exam bermula kul 8.30 am,bermula la perjuangan aku selama ini. Hari yang aku tunggu telah tiba.Terasa masa bergerak terlalu pantas. Tiga jam berlalu terasa semacam 10 minit je berlalu. Alhamdullilah aku dapat jawab dengan jayanya.Cuma nasib je belum tau lagi. Harap-harap kejayaan menanti di hadapan. Perjuangan ku masih berbaki 3 hari lagi, Baru lah leh di istihar merdeka. Tetapi ianya merdeka buat semetara sahaja kerana perjuangan ku masih jauh.Masih banyak yang perlu aku tempuhi dan harungi. Aku mengharapkan nasib ku di masa-masa akan datang bertambah baik. Aku hanya merancang Engkau yang menentukan.

Adoiiii aku baru je sembuh ulser sebelah kiri, sekarang belah kanan lak. Teramat siksa untuk menelan makanan.Baru je dapat rase nikmat kelazatan dan sekarang dan kena tarik balik. Setiap sakit yang menimpa kite mesti ade sebabnya dan sebab itu adalah sebagai penghapus dosa-dosa kita.Ya Allah engkau ampunkanlah dosa-dosa ku Ya Allah.. amin

Malam ne tido pun menjadi tak lena sebab asyik memikirlkan apa yang akan berlaku esok hari.Harap-harap perjuangan aku esok hari berjalan dengan baik. InsyAALLAh..

wassalam
nazrinoh@6.00am

1 comment:

Unknown said...

gud luck..all the best